Vidensbank

Digital vidensbank for SMV’er
Som SMV kan du her finde viden om, hvordan du opdaterer og udvikler din virksomhed via digitalisering. Natascha Illum Larsen fra Zealand Erhvervsakademi guider dig herunder gennem Google Analytics, Google Ads og Facebook-annoncering, som alt sammen kan være med til at vækste din SMV endnu mere.

 

Digitale begreber

Er du ny inden for de digitale platforme, kan du med fordel se videoen ovenover, hvor du får gennemgået de vigtigste begreber, der bliver brugt i de efterfølgende videoer.

 

Google Analytics

I den første video får du en introduktion til, hvad Google Analytics er, og hvorfor det er relevant for dig og din virksomhed. I næste video laver Natascha Illum Larsen en gennemgang af selve kontrolpanelet i Google Analytics. Du får indsigt i, hvor du finder viden om din hjemmesides besøgende, og hvordan du kan bruge det til at optimere din hjemmeside.

 

Google Ads

I de to videoer om Google Ads, får du først en introduktion til Googles annonceringsværktøj ‘Google Ads’ og dernæst en gennemgang af, hvordan du helt lavpraktisk opsætter en annonce på Google.
Ved hjælp af Google Ads kan du nå ud til flere potentielle købere.


Facebook-annoncering

Via Facebook-annoncering kan du blive set af potentielle købere på Facebook og Instagram.
Natascha Illum Larsen forklarer i første video, hvad Facebook-annoncering er, og hvorfor det er relevant at bruge. I den anden video bliver annonceringsværktøjet gennemgået, og her kan du finde hjælp til at opsætte en Facebook-annonce.